INDR485 Teknoloji YönetimiKurumsal BilgilerAkademik Programlar Egzersiz ve Spor BilimleriÖğrenciler İçin Bilgiler
Egzersiz ve Spor Bilimleri
Lisans TYYÇ: 6. Düzey QF-EHEA: 1. Düzey EQF-LLL: 6. Düzey

Ders Genel Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu: INDR485
Ders İsmi: Teknoloji Yönetimi
Ders Yarıyılı: Bahar
Ders Kredileri:
Teorik Pratik Kredi AKTS
2 0 2 4
Öğretim Dili: TR
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Genel Seçmeli
Dersin Seviyesi:
Lisans TYYÇ:6. Düzey QF-EHEA:1. Düzey EQF-LLL:6. Düzey
Dersin Veriliş Şekli:
Dersin Koordinatörü: Cem Savaş AYDIN
Dersi Veren(ler):
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı:
Dersin İçeriği:

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
Öğrenme Kazanımları
1 - Bilgi
Kuramsal - Olgusal
2 - Beceriler
Bilişsel - Uygulamalı
3 - Yetkinlikler
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
Öğrenme Yetkinliği
Alana Özgü Yetkinlik
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar:
Diğer Kaynaklar:

Ders - Program Öğrenme Kazanım İlişkisi

Ders Öğrenme Kazanımları
Program Kazanımları
1) Fiziksel, performans odaklı ve sağlıkla ilgili ihtiyaçları tanır.
2) Sporcuların bireysel özelliklerine uygun antrenman programı geliştirir.
3) Öz-düzenleme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanarak problem çözer.
4) Egzersiz ve sporla ilgili yasal düzenlemeleri bilir ve mesleki uygulamalarda uygular.
5) Türkiye’deki spor yönetim sistemini ve spor politikalarını tanır.
6) Sporcuların performans gelişimini değerlendirir.
7) Egzersiz ve spor bilimleri alanındaki bilgileri yazılı ve sözlü olarak etkili bir şekilde aktarır.
8) Spor bilimlerinde kullanılan bilişim ve performans analiz teknolojilerini kullanır.
9) Bilimsel yöntemlerle spor performansı, antrenman programları veya sağlık ilişkisini değerlendirir.
10) Sporcuları gelişim süreçlerine göre uygun branşlara yönlendirir.

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) Fiziksel, performans odaklı ve sağlıkla ilgili ihtiyaçları tanır.
2) Sporcuların bireysel özelliklerine uygun antrenman programı geliştirir.
3) Öz-düzenleme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanarak problem çözer.
4) Egzersiz ve sporla ilgili yasal düzenlemeleri bilir ve mesleki uygulamalarda uygular.
5) Türkiye’deki spor yönetim sistemini ve spor politikalarını tanır.
6) Sporcuların performans gelişimini değerlendirir.
7) Egzersiz ve spor bilimleri alanındaki bilgileri yazılı ve sözlü olarak etkili bir şekilde aktarır.
8) Spor bilimlerinde kullanılan bilişim ve performans analiz teknolojilerini kullanır.
9) Bilimsel yöntemlerle spor performansı, antrenman programları veya sağlık ilişkisini değerlendirir.
10) Sporcuları gelişim süreçlerine göre uygun branşlara yönlendirir.

Öğrenme Etkinliği ve Öğretme Yöntemleri

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri ve Kriterleri

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Toplam %
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 0
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI %
Toplam %