Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (İngilizce) | |||||
Lisans | TYYÇ: 6. Düzey | QF-EHEA: 1. Düzey | EQF-LLL: 6. Düzey |
Ders Kodu: | PTR4024 | ||||||||
Ders İsmi: | Graduation Project II | ||||||||
Ders Yarıyılı: |
Bahar |
||||||||
Ders Kredileri: |
|
||||||||
Öğretim Dili: | EN | ||||||||
Ders Koşulu: |
PTR4006 - Graduation Project I |
||||||||
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
Dersin Türü: | Alan Seçmeli | ||||||||
Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
Dersin Veriliş Şekli: | |||||||||
Dersin Koordinatörü: | Doç. Dr. Başar ÖZTÜRK | ||||||||
Dersi Veren(ler): | |||||||||
Dersin Yardımcıları: |
Dersin Amacı: | |
Dersin İçeriği: |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
Ders Notları / Kitaplar: | |
Diğer Kaynaklar: |
Ders Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Program Kazanımları | |||||||||||||
1) Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanı ile ilgili kuramsal ve uygulamalı güncel kavram ve prensipleri kullanarak alanda yeterli ve güvenilir bilgiye sahip olur. Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli değerlendirmeyi, tanımlamayı ve planlamayı yaparak gerektiğinde sağlıklı, engelli ve bunların dışında gerekli olan tüm kişilerde uygular. | |||||||||||||
2) Sosyal haklar, etik ve sosyal sorumluluk konusunda bilinç kazanır. | |||||||||||||
3) Dijital dönüşümü takip eder, bilişim ve iletişim teknolojilerini yetkin olarak kullanır. | |||||||||||||
4) Toplum sağlığını koruma amacıyla çeşitli araştırma, proje ve etkinliklerde yer alır. Toplumun Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanında değişen ve çeşitlenen ihtiyaçlarına uygun sağlık politikalarının üretilmesine katkıda bulunur. | |||||||||||||
5) Bağımsız çalışabilir, inisiyatif kullanabilir, sorumluluk ve karar alır. | |||||||||||||
6) Birlikte çalışmayı, görev ve sorumluluk almayı bilir, gerektiğinde ekibe liderlik yapar. | |||||||||||||
7) Uyuşmazlıkları ve çatışmaları çözümleme, değerlendirme, eleştirme, barışçıl yöntemlerle yönetme, görüş ve çözüm önerme yetkinliği kazanır. | |||||||||||||
8) Alanında edindiği bilgi ve becerileri, norm ve standartları eleştirel anlayışla değerlendirir. | |||||||||||||
9) Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanında sahip olduğu tüm bilgi ve becerisini kullanarak mesleki ve akademik çalışmaları yürütür ve etkin iletişim ve işbirliği içinde bu alanda çalışan diğer meslek grupları ile uyum içinde çalışarak Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanında araştırma ve proje uygulamalarının tüm aşamalarına katılır, gerektiğinde sorumluluk üstlenir. | |||||||||||||
10) Yaşam boyu öğrenme bilinci kazanır, kişisel ve sosyal öğrenmesini yönetir. | |||||||||||||
11) Alanı ve çevresiyle ilişkisinde stratejik ve yenilikçi düşünür, girişimci anlayışla hareket eder. | |||||||||||||
12) Yazılı, sözlü, görsel iletişim ve etkileşimi nicel ve nitel veriler ile destekleyerek bilinçli yönetir, çevresini etkileme becerisine sahiptir. | |||||||||||||
13) Kültürel çeşitliliği değer olarak kabul eder, toplumsal bilincin güçlenmesine destek olur. | |||||||||||||
14) Avrupa Dil Çerçevesinde en az A2 düzeyinde İngilizce dilinde iletişim yetkinliği kazanır. |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
1) | Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanı ile ilgili kuramsal ve uygulamalı güncel kavram ve prensipleri kullanarak alanda yeterli ve güvenilir bilgiye sahip olur. Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli değerlendirmeyi, tanımlamayı ve planlamayı yaparak gerektiğinde sağlıklı, engelli ve bunların dışında gerekli olan tüm kişilerde uygular. | |
2) | Sosyal haklar, etik ve sosyal sorumluluk konusunda bilinç kazanır. | |
3) | Dijital dönüşümü takip eder, bilişim ve iletişim teknolojilerini yetkin olarak kullanır. | |
4) | Toplum sağlığını koruma amacıyla çeşitli araştırma, proje ve etkinliklerde yer alır. Toplumun Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanında değişen ve çeşitlenen ihtiyaçlarına uygun sağlık politikalarının üretilmesine katkıda bulunur. | |
5) | Bağımsız çalışabilir, inisiyatif kullanabilir, sorumluluk ve karar alır. | |
6) | Birlikte çalışmayı, görev ve sorumluluk almayı bilir, gerektiğinde ekibe liderlik yapar. | |
7) | Uyuşmazlıkları ve çatışmaları çözümleme, değerlendirme, eleştirme, barışçıl yöntemlerle yönetme, görüş ve çözüm önerme yetkinliği kazanır. | |
8) | Alanında edindiği bilgi ve becerileri, norm ve standartları eleştirel anlayışla değerlendirir. | |
9) | Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanında sahip olduğu tüm bilgi ve becerisini kullanarak mesleki ve akademik çalışmaları yürütür ve etkin iletişim ve işbirliği içinde bu alanda çalışan diğer meslek grupları ile uyum içinde çalışarak Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanında araştırma ve proje uygulamalarının tüm aşamalarına katılır, gerektiğinde sorumluluk üstlenir. | |
10) | Yaşam boyu öğrenme bilinci kazanır, kişisel ve sosyal öğrenmesini yönetir. | |
11) | Alanı ve çevresiyle ilişkisinde stratejik ve yenilikçi düşünür, girişimci anlayışla hareket eder. | |
12) | Yazılı, sözlü, görsel iletişim ve etkileşimi nicel ve nitel veriler ile destekleyerek bilinçli yönetir, çevresini etkileme becerisine sahiptir. | |
13) | Kültürel çeşitliliği değer olarak kabul eder, toplumsal bilincin güçlenmesine destek olur. | |
14) | Avrupa Dil Çerçevesinde en az A2 düzeyinde İngilizce dilinde iletişim yetkinliği kazanır. |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Toplam | % | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 0 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % | |
Toplam | % |