(Programın amacı doğrultusunda belirlenen hedefler aşağıda belirtilmiştir.)
| 1 |
Öğrencilerin patoloji laboratuvar uygulamalarına ilişkin mesleki bilgi ve beceri düzeylerini geliştirmek |
| 2 |
Laboratuvar güvenliği, kalite süreçleri ve mesleki etik farkındalığını güçlendirmek |
| 3 |
Uygulama dersleri ve staj süreçleri ile öğrencilerin mesleki yeterliklerini artırmak |
| 4 |
Öğrenci, mezun ve dış paydaş geri bildirimleri doğrultusunda programın sürekli iyileştirilmesini sağlamak |
| 5 |
Öğrencilerin yaşam boyu öğrenme ve mesleki gelişim farkındalığını desteklemek |