Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Beslenme ve Sağlık |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
2) |
Beslenmeyle İlgili Temel Kavramlar |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
3) |
Yeterli ve Dengeli Beslenme |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
4) |
Gebelik ve Laktasyon Döneminde Beslenme |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
5) |
Bebeklik (0-1yaş) Döneminde Beslenme: Anne Sütü |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
6) |
Bebeklik (0-1yaş) Döneminde Beslenme: Tamamlayıcı Beslenme |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
7) |
Genel Tekar |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
8) |
Yarıyıl içi sınavları |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
9) |
Okul Öncesi Dönemde Beslenme |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
10) |
Okul Döneminde Beslenme |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
11) |
Adolesan Döneminde Beslenme |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
12) |
Özel Durumlarda Beslenme |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
13) |
Yaşlılık Döneminde Beslenme |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
14) |
Sunumlar |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
15) |
Yarıyıl sonu sınavları |
1.Baysal A. Beslenme. 12. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi. 2009
2.Baysal A. Yaşlılıkta Beslenme, 3. Baskı, Hatiboğlu Yayınevi,
3.Gökçay G, Garipağaoğlu M. Çocukluk ve ergenlik döneminde beslenme. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanına ilişkin temel kavram, kuram ve yöntemlerini bilir. |
|
2) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanının ilişkili olduğu pazarlama, psikoloji, sosyoloji, felsefe, ekonomi gibi sosyal, kültürel ve siyasal alanlar hakkında bilgi sahibidir. |
|
3) |
Kurum ve kuruluşların tanıtımları ile ilgili iletişim tekniklerini ve medya stratejilerini bilir. |
|
4) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki ulusal ve uluslararası meslek örgütlerinin standartları, etik kodları ve alanla ilgili hukuki düzenlemeler hakkında bilgi sahibidir. |
|
5) |
Toplumsal gelişmeler ve hedef kitle davranışlarındaki değişimler hakkında bilgi sahibidir. |
|
6) |
İş hayatındaki uygulamalar, kriz yönetim süreçleri, iş sağlığı ve güvenliği konularında bilgi sahibidir. |
|
7) |
Geleneksel ve dijital iletişim ortamlarına yönelik yaratıcı ve eleştirel bir yaklaşımla, mesleki etik ilkelere uygun kampanya planlama, oluşturma, sunma ve uygulama becerilerine sahiptir. |
|
8) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında, farklı hedef kitle gruplara ve farklı mecralara uygun medya planlaması yapabilir. |
|
9) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık faaliyetleri hakkında raporlama yapabilir. |
|
10) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ve ilişkili olduğu diğer alanlar ile disiplinler arası bilimsel araştırma yapabilir, verileri analiz edebilir, verilere uygun kampanya planlaması yapabilir. |
|
11) |
Kurumların iletişim ihtiyaçlarına yönelik orijinal fikirler geliştirebilir, girişimci ve yenilikçi bir yaklaşımla yaratıcı süreçleri yönetebilir. |
|
12) |
En az bir yabancı dilde, alanı ile ilgili sözlü ve yazılı etkin iletişim kurabilir. |
|
13) |
Bireysel veya ekip üyesi olarak; halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ile ilgili sorunların, konuların, krizlerin yönetilmesi ve çözüme ulaştırılması yetkinliğine sahiptir. |
|
14) |
Geleneksel ve dijital medya ortamlarına yönelik marka iletişim stratejisi geliştirebilir. |
|
15) |
Geleneksel ve dijital mecralardaki tüketici davranışlarını bilimsel yöntemlerle analiz edebilir ve bu mecralara yönelik değerlendirmeler yapabilir. |
|
16) |
Alanında gerçekleştirdiği projelerde; toplumsal gelişmeleri takip ederek, insan hakları, mesleki etik ilkeler, kültürel çeşitlilik, ekonomik dinamikler, çevre sorunları ve kamu yararı gibi konuları gözeterek, toplumsal sorumluluk bilinciyle hareket eder. |
|