Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Tedarik Zinciri Yönetimine Giriş |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
2) |
Tedarik Zinciri Performansı |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
3) |
Tedarik Zinciri Etmenleri ve Ölçütleri ve Tedarik Zincirinde Bilgi Teknolojileri |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
4) |
Tedarik Zinciri Etmenleri ve Ölçütleri ve Tedarik Zincirinde Bilgi Teknolojileri(Devamı) |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
5) |
Dağıtım Ağı Tasarımı Ağ Tasarımı ve Tedarik Zinciri |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
6) |
Tedarik Zincirinde Envanter Planlaması ve Yönetimi |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
7) |
Tedarik Zincirinde Koordinasyon |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
8) |
Ara sınav |
|
9) |
Tedarik Zincirinde Taşımacılık |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
10) |
Tersine lojistik kavramı |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
11) |
Tersine lojistikte ağ tasarım modelleri |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
12) |
Lojistikte kalite yönetimi |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
13) |
Ulaştıma yönetimi |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
14) |
Lojistik ağ tasarım modelleri |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
15) |
e-lojistik |
Sunil Chopra and Peter Meindl (2013), Supply Chain Management Strategy, Planning and Operation, Pearson/PHI, 5th Edition |
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bilgi Teknolojileri ve İşletme Bilimi alanlarında elde ettiği bilgileri karar verme amacıyla uygun araçlarla kullanabilmek. |
2 |
2) |
Bilgisayar donanımını tanıyabilmek, parçaların teknik özelliklerini ayırt edebilmek, karşılaştırmak, sınıflandırmak ve uygun donanım seçimini yapabilmek. |
2 |
3) |
Yazılım türleri, yazılım seçimi ve temini konularında bilgi sahibi olmak ve yazılım geliştirme süreçlerini planlayıp yönetebilmek. |
3 |
4) |
Uygulamalar için gerekli olan veritabanı tasarımını gerçekleştirmek. |
2 |
5) |
Bilgisayar ağ sistemi kurabilmek, ağlara ve donanıma yönelik karşılaşılan sorunları çözebilmek. |
|
6) |
Farklı disiplinlerin Yönetim Bilişim Sistemleri (YBS) tabanlı problem çözümünde veri ihtiyaçlarını belirleyebilmek, bu verileri temin edebilmek ve verileri derleyerek bilgi üretme ve kullanıma hazır hale getirebilmek. |
5 |
7) |
Bilgi sistemi gereksinimlerini belirleyebilmek, sistem analizi yapabilmek ve tasarımını gerçekleştirebilmek. |
3 |
8) |
Bir YBS veya sosyal problemin çözümüne yönelik olarak proje tasarlayabilmek ve farklı çözüm yöntemleri önerebilmek. |
4 |
9) |
Projelerde YBS uzmanı olarak tasarım yapabilmek, projeye gerek yönetici gerekse çalışan olarak katkı sağlayabilmek ve yenilikçi fikirler üretebilmek. |
4 |
10) |
Bir bilişim sistemi probleminin takım halinde çözülmesi durumlarında, problemin her aşamasında bireysel sorumluluk alabilmek, takıma katkı verebilmek ve gerektiğinde takıma liderlik edebilmek. |
5 |
11) |
Türkçe ve İngilizce dillerini kullanaak mesleki, güncel ve gelişen eğilimleri takip edebilmek, gerekli bilgileri yazılı ve sözlü olarak aktarabilmek. |
4 |
12) |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri farklı disiplinlerle entegre ederek eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirebilmek. |
5 |
13) |
Mesleki çalışmalarda toplumsal etik değerlere göre hareket edebilmek. |
3 |