Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
2) |
Görsel Dil Teorisinin Temelleri |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
3) |
İkonik Temsiller |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
4) |
Sembolik Gösterimler |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
5) |
Ayrıştırma Teknikleri |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
6) |
Görsel Dillerin Anlambilimi |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
7) |
Görsel Dillerin Pragmatikleri |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
8) |
Arasınav |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
9) |
Görsel Programlamanın Tasarım Kavramları |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
10) |
Sorgulama Sistemleri |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
11) |
Bilgi sistemleri |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
12) |
Görsel Bilgi İşleme |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
13) |
İkonik Bilgi İşleme Dilleri |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
14) |
Görsel Bilgi İşleme Dilleri |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
15) |
Görsel Bilgi İşleme Dilleri |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
16) |
Final Sınavı |
Python GUI Programming with Tkinter: Design and build functional and user-friendly GUI applications, 2nd Edition |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bilgi Teknolojileri ve İşletme Bilimi alanlarında elde ettiği bilgileri karar verme amacıyla uygun araçlarla kullanabilmek. |
3 |
2) |
Bilgisayar donanımını tanıyabilmek, parçaların teknik özelliklerini ayırt edebilmek, karşılaştırmak, sınıflandırmak ve uygun donanım seçimini yapabilmek. |
4 |
3) |
Yazılım türleri, yazılım seçimi ve temini konularında bilgi sahibi olmak ve yazılım geliştirme süreçlerini planlayıp yönetebilmek. |
3 |
4) |
Uygulamalar için gerekli olan veritabanı tasarımını gerçekleştirmek. |
4 |
5) |
Bilgisayar ağ sistemi kurabilmek, ağlara ve donanıma yönelik karşılaşılan sorunları çözebilmek. |
5 |
6) |
Farklı disiplinlerin Yönetim Bilişim Sistemleri (YBS) tabanlı problem çözümünde veri ihtiyaçlarını belirleyebilmek, bu verileri temin edebilmek ve verileri derleyerek bilgi üretme ve kullanıma hazır hale getirebilmek. |
4 |
7) |
Bilgi sistemi gereksinimlerini belirleyebilmek, sistem analizi yapabilmek ve tasarımını gerçekleştirebilmek. |
4 |
8) |
Bir YBS veya sosyal problemin çözümüne yönelik olarak proje tasarlayabilmek ve farklı çözüm yöntemleri önerebilmek. |
4 |
9) |
Projelerde YBS uzmanı olarak tasarım yapabilmek, projeye gerek yönetici gerekse çalışan olarak katkı sağlayabilmek ve yenilikçi fikirler üretebilmek. |
2 |
10) |
Bir bilişim sistemi probleminin takım halinde çözülmesi durumlarında, problemin her aşamasında bireysel sorumluluk alabilmek, takıma katkı verebilmek ve gerektiğinde takıma liderlik edebilmek. |
4 |
11) |
Türkçe ve İngilizce dillerini kullanaak mesleki, güncel ve gelişen eğilimleri takip edebilmek, gerekli bilgileri yazılı ve sözlü olarak aktarabilmek. |
5 |
12) |
Alanında edindiği bilgi ve becerileri farklı disiplinlerle entegre ederek eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirebilmek. |
3 |
13) |
Mesleki çalışmalarda toplumsal etik değerlere göre hareket edebilmek. |
2 |