Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dijitalleşme ve Dijital İşletme |
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi. |
2) |
Dijital Pazarlama Kavramının Tanımı ve Gelişimi |
Özmen,Ş. (2009). E- Ticaret Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi.
|
3) |
Dijital Pazarlama Adımları |
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi
|
4) |
Dijital Pazarlama Faaliyetleri |
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi
|
5) |
Dijital Pazarlama Araçları: Sosyal Medya Pazarlaması |
Özmen,Ş. (2009). E- Ticaret Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi.
|
6) |
Mobil ve E-posta pazarlaması ve stratejileri. |
Özmen,Ş. (2009). E- Ticaret Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi.
|
7) |
Arama Motoru Pazarlaması (SEM) |
Özmen,Ş. (2009). E- Ticaret Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi.
|
8) |
Yarıyıl içi sınavı |
- |
9) |
Dijital Reklamcılık |
The Future of Advertising, Joe Cappo. McGraw Hill, 1st. Edition. F. V. Dyck, Yeni Nesil Reklamcılık, The Kitap, İstanbul, 2014 |
10) |
İçerik Pazarlaması ve Diğer Dijital Pazarlama Araçları |
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi. |
11) |
Mobil pazarlamanın dinamikleri ve eğilimler, Sosyal medya dinamikleri |
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Meta Pazarlama (2024), EAE Yayınları.
|
12) |
Dijital Pazarlamada Yeni Trendler |
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Meta Pazarlama (2024), EAE Yayınları.
|
13) |
Dijital Pazarlama Kampanyalarına İlişkin Örnek Olaylar |
- |
14) |
Öğrenci sunumları |
- |
15) |
Öğrenci sunumları |
- |
16) |
Yarıyıl Sonu Sınavı |
- |
Ders Notları / Kitaplar: |
Özmen,Ş. (2009). E- Ticaret Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi.
The Future of Advertising, Joe Cappo. McGraw Hill, 1st. Edition. F. V. Dyck, Yeni Nesil Reklamcılık, The Kitap, İstanbul, 2014
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Meta Pazarlama (2024), EAE Yayınları. |
Diğer Kaynaklar: |
Özmen,Ş. (2009). E- Ticaret Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi.
The Future of Advertising, Joe Cappo. McGraw Hill, 1st. Edition. F. V. Dyck, Yeni Nesil Reklamcılık, The Kitap, İstanbul, 2014
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Meta Pazarlama (2024), EAE Yayınları. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İlgili temel alanda, mimari tasarım / planlama / tasarım etkinlikleri ve araştırmaları için yerel, bölgesel, ulusal ve küresel bağlamda, söylemsel, kuramsal, olgusal bilgi ile profesyonel hizmet duyarlılıklarını kapsayan çok boyutlu bilgileri, çok çeşitli ortamlardan kazanarak, akademik paylaşım ortamlarına yansıtabilmek için gerekli bilgi ve kavrayışa sahiptir.
|
|
2) |
İlgili alanda insan ve toplum odaklı, çevreye (doğal ve yapılı) duyarlı mimari tasarım / planlama / tasarım / araştırma yöntemleri konusunda bilgi ve kavrayışa sahiptir. |
|
3) |
Mimari tasarım / planlama / tasarım etkinlikleri ve araştırmaları için söylem, kuram ve pratik bütünlüğünü sağlama becerisine sahiptir. |
|
4) |
Alternatif mimari tasarım, planlama kurguları ve çözümleri geliştirebilme becerisine sahiptir. |
|
5) |
Tasarım ve planlama alanlarında kavram geliştirme becerisine sahiptir. Farklı mekan kurgularına bağlı, tasarım ve planlama konularında potansiyel sorunları belirleyebilme ve bunlar için gerekli araştırmaları tanımlayabilme yeteneğine sahiptir. |
|
6) |
Bir mimari tasarım / planlama / tasarım projesini bağımsız olarak yürütür, bu süreçler için araştırma projeleri planlar ve yürütür, yeni sentezler üretir. |
|
7) |
Bir mimari tasarım / planlama / tasarım projesinde ortak çalışmaları planlar, sorumluluk alır ve yürütür. |
|
8) |
Alanındaki bilgi ve becerileri eleştirel ve diyalektik (eleştirel, karşı tez ve sentez üretebilen) bir yaklaşımla değerlendirerek öğrenir. |
|
9) |
Toplumsal sorumluluk bilinciyle yaşadığı sosyal çevre için projeler, işbirlikleri ve etkinlikler düzenler ve bunları uygular. |
|
10) |
Alanının gerektirdiği en az bir bilgisayar destekli çizim programını yetkin olarak kullanabilme becerisine sahiptir. |
|
11) |
Mesleğinin, insan hakları ve toplum açısından yararının ve toplumsal hizmet ürettiğinin bilincinde olarak sosyal adalet, kalite kültürü, doğal ve kültürel değerlerin korunması, çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği, profesyonel hizmet vermeye özgü yasal çerçeveler ile etik ilkeler konusunda gerekli duyarlılığı göstererek adil davranış konularında kişisel duyarlılığa sahiptir. |
|
12) |
Soyut ve somut kavramları kullanarak farklı mekan kurgularına bağlı yaratıcı, yenilikçi, estetik ve özgün çözüm arayışları geliştirir |
|
13) |
Alana özgü yetkinliklerini eleştirel bakış açısıyla değerlendirebilir. |
|
14) |
Alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumlarla işbirliği yapabilecek düzeyde kendisini yazılı, sözlü ve görsel olarak ifade edebilme yeteneğine sahiptir. |
|
15) |
Sanat ve tasarım konusunda ulusal ve uluslar arası değerlerin farkındadır. |
|
16) |
Sanat ve tasarım konularında etik ve estetik farkındalığa sahiptir. |
|
17) |
Meslek alanındaki ilkeler, yasa, yönetmelik ve standartlar konusunda bilgiye sahiptir. |
|
18) |
Yazılı, sözlü, görsel iletişim ve etkileşimi nicel ve nitel veriler ile destekleyerek bilinçli yönetir, çevresini etkileme becerisine sahiptir. |
|
19) |
Uyuşmazlıkları ve çatışmaları çözümleme, değerlendirme, eleştirme, barışçıl yöntemlerle yönetme, görüş ve çözüm önerme yetkinliği kazanır. |
|
20) |
Bağımsız çalışabilir, inisiyatif kullanabilir, sorumluluk ve karar alır. |
|
21) |
Birlikte çalışmayı, görev ve sorumluluk almayı bilir, gerektiğinde ekibe liderlik yapar. |
|
22) |
Dijital dönüşümü takip eder, bilişim ve iletişim teknolojilerini yetkin olarak kullanır. |
|
23) |
Yaşam boyu öğrenme bilinci kazanır, kişisel ve sosyal öğrenmesini yönetir. |
|
24) |
Alanı ve çevresiyle ilişkisinde stratejik ve yenilikçi düşünür, girişimci anlayışla hareket eder. |
|
25) |
Sosyal haklar, etik ve sosyal sorumluluk konusunda bilinç kazanır. |
|
26) |
Kültürel çeşitliliği değer olarak kabul eder, toplumsal bilincin güçlenmesine destek olur. |
|
27) |
Avrupa Dil Çerçevesinde en az A2 düzeyinde İngilizce dilinde iletişim yetkinliği kazanır (Öğretim dili İngilizce programlar için İngilizce dilinde iletişim yetkinliği en az B1 düzeyidir). |
|