Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Müşteri ilişkileri yönetimine giriş ilişkilerinin öğrenilmesi hedeflenmektedir. |
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ-PRF.DR.YAVUZ ODABAŞI |
2) |
Müşteri ilişkileri yönetimi projelerinin planlanması ve uygulanması hedeflenmektedir. |
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ-PRF.DR.YAVUZ ODABAŞI |
3) |
Öğrencilere müşteri ile ilgili veri tabanlarının geliştirilmesi, yönetilmesi ve kullanılmasının öğretilmesi amaçlanmaktadır. |
Müşteri İlişkileri Yönetimi- Pr.Dr.Yavuz Odabaşı(PDF) |
4) |
Öğrencilere müşteri portföy yönetimi, ilişkileri yönetimi ve deneyimi kazandırılması hedeflenmektedir. |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Prof. Dr . Yavuz Odabaşı |
5) |
Öğrencilere müşteriler için değer yaratma ve müşteri yaşam döngüsünü yönetme becerisi kazandırılması hedeflenmektedir. |
Ders Notları, Müşteri İlişkileri Yönetimi Prof. Dr. Yavuz Odabaşı (PDF) |
6) |
Öğrencilere müşteri yaşam döngüsünü yönetme, müşteriyi elde tutma ve ilişkileri geliştirme yöntemlerini öğretmek hedeflenmektedir. |
Ders Notları, Müşteri İlişkileri Yönetimi- Akademik Veri Sistemi-PDF |
7) |
Öğrencilere müşteri ilişkileri yönetimi performansı için ağların yönetilmesinin öğretilmesi hedeflenmektedir. |
Ders Notları Müşteri İlişkileri Yönetimi, PDF |
8) |
ARA SINAV |
Müşteri İlişkileri Yönetimi, PDF, Akademik Veri Sistemi |
9) |
Öğrencilere tedarikçi ve iş ortaklığı ilişkilerinin yönetilmesinin öğretilmesi hedeflenmektedir. |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Yavuz Odabaşı pdf |
10) |
Öğrencilere yatırımcı ve çalışan ilişkilerinin yönetilmesi amacıyla bilgi teknolojilerinin öğretilmesi hedeflenmektedir. |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Akademik Veri Sistemi-PDF |
11) |
Öğrencilerin satış gücü otomasyonu hakkında bilgilendirilmesi hedeflenmektedir. |
Ders Notları, Müşteri İlişkileri Yönetimi PDF |
12) |
Öğrencilere pazarlama otomasyonu ve servis otomasyonu ayrımının kazandırılması amaçlanmaktadır. |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Programının Bir Parçası Olarak Satış Görüşmelerinde Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi Üzerine Bir Pilot Araştırma- Elif Ovalı |
13) |
Öğrencilere organizasyonel konular ve müşteri ilişkileri yönetimi hakkında bilgi verilmesi amaçlanmaktadır. |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Programının Bir Parçası Olarak Satış Görüşmelerinde Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi Üzerine Bir Pilot Araştırma- Elif OVALI |
14) |
Öğrenci Sunumları |
Ders Notları |
15) |
Öğrenci Sunumları |
Açık Ders Notları PDF |
16) |
FİNAL SINAVI |
Müşteri İlişkileri Yönetimi -Ders Notları- PDF |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanına ilişkin temel kavram, kuram ve yöntemlerini bilir. |
4 |
2) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanının ilişkili olduğu pazarlama, psikoloji, sosyoloji, felsefe, ekonomi gibi sosyal, kültürel ve siyasal alanlar hakkında bilgi sahibidir. |
5 |
3) |
Kurum ve kuruluşların tanıtımları ile ilgili iletişim tekniklerini ve medya stratejilerini bilir. |
5 |
4) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki ulusal ve uluslararası meslek örgütlerinin standartları, etik kodları ve alanla ilgili hukuki düzenlemeler hakkında bilgi sahibidir. |
5 |
5) |
Toplumsal gelişmeler ve hedef kitle davranışlarındaki değişimler hakkında bilgi sahibidir. |
5 |
6) |
İş hayatındaki uygulamalar, kriz yönetim süreçleri, iş sağlığı ve güvenliği konularında bilgi sahibidir. |
5 |
7) |
Geleneksel ve dijital iletişim ortamlarına yönelik yaratıcı ve eleştirel bir yaklaşımla, mesleki etik ilkelere uygun kampanya planlama, oluşturma, sunma ve uygulama becerilerine sahiptir. |
4 |
8) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında, farklı hedef kitle gruplara ve farklı mecralara uygun medya planlaması yapabilir. |
4 |
9) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık faaliyetleri hakkında raporlama yapabilir. |
4 |
10) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ve ilişkili olduğu diğer alanlar ile disiplinler arası bilimsel araştırma yapabilir, verileri analiz edebilir, verilere uygun kampanya planlaması yapabilir. |
5 |
11) |
Kurumların iletişim ihtiyaçlarına yönelik orijinal fikirler geliştirebilir, girişimci ve yenilikçi bir yaklaşımla yaratıcı süreçleri yönetebilir. |
5 |
12) |
En az bir yabancı dilde, alanı ile ilgili sözlü ve yazılı etkin iletişim kurabilir. |
1 |
13) |
Bireysel veya ekip üyesi olarak; halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ile ilgili sorunların, konuların, krizlerin yönetilmesi ve çözüme ulaştırılması yetkinliğine sahiptir. |
5 |
14) |
Geleneksel ve dijital medya ortamlarına yönelik marka iletişim stratejisi geliştirebilir. |
5 |
15) |
Geleneksel ve dijital mecralardaki tüketici davranışlarını bilimsel yöntemlerle analiz edebilir ve bu mecralara yönelik değerlendirmeler yapabilir. |
5 |
16) |
Alanında gerçekleştirdiği projelerde; toplumsal gelişmeleri takip ederek, insan hakları, mesleki etik ilkeler, kültürel çeşitlilik, ekonomik dinamikler, çevre sorunları ve kamu yararı gibi konuları gözeterek, toplumsal sorumluluk bilinciyle hareket eder. |
5 |