Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Krizin tanımı ve özellikleri |
İnci Çınarlı Kriz İletişimi Beta 9786053336235
Aylin Pira, Çisil Sohodol Kriz Yönetimi İletişim 9789750502743 |
2) |
Krize neden olan etmenler ve krizlerin türleri |
İnci Çınarlı Kriz İletişimi Beta 9786053336235
Aylin Pira, Çisil Sohodol Kriz Yönetimi İletişim 9789750502743 |
3) |
Krizin evreleri ve kriz yönetim modelleri |
İnci Çınarlı Kriz İletişimi Beta 9786053336235
Aylin Pira, Çisil Sohodol Kriz Yönetimi İletişim 9789750502743 |
4) |
Kriz yönetim modelleri |
İnci Çınarlı Kriz İletişimi Beta 9786053336235
Aylin Pira, Çisil Sohodol Kriz Yönetimi İletişim 9789750502743 |
5) |
Kriz yönetim planı kapsamında; kriz yönetim ekibinin kurulması, kriz el kitabının hazırlanması |
İnci Çınarlı Kriz İletişimi Beta 9786053336235
Aylin Pira, Çisil Sohodol Kriz Yönetimi İletişim 9789750502743 |
6) |
Kriz iletişim süreci |
İnci Çınarlı Kriz İletişimi Beta 9786053336235
Aylin Pira, Çisil Sohodol Kriz Yönetimi İletişim 9789750502743 |
7) |
Kriz İletişimi süreci: tepki stratejileri |
İnci Çınarlı Kriz İletişimi Beta 9786053336235
Aylin Pira, Çisil Sohodol Kriz Yönetimi İletişim 9789750502743 |
8) |
Yarıyıl içi sınavları |
|
9) |
Kriz iletişim sürecinde kullanılan iletişim araçları: geleneksel ve dijital medya araçları |
İnci Çınarlı Kriz İletişimi Beta 9786053336235
Aylin Pira, Çisil Sohodol Kriz Yönetimi İletişim 9789750502743 |
10) |
Kriz iletişim sürecinde kullanılan iletişim araçları: geleneksel ve dijital medya araçları |
İnci Çınarlı Kriz İletişimi Beta 9786053336235
Aylin Pira, Çisil Sohodol Kriz Yönetimi İletişim 9789750502743 |
11) |
Online kriz iletişim yönetimi |
İnci Çınarlı Kriz İletişimi Beta 9786053336235
Aylin Pira, Çisil Sohodol Kriz Yönetimi İletişim 9789750502743 |
12) |
Kriz iletişimi mesaj stratejileri |
İnci Çınarlı Kriz İletişimi Beta 9786053336235
Aylin Pira, Çisil Sohodol Kriz Yönetimi İletişim 9789750502743 |
13) |
Örnek kriz vakalarının analiz edilmesi |
|
14) |
Kurumsal krizlerin kurumsal imaj ve itibar ile ilişkisi |
İnci Çınarlı Kriz İletişimi Beta 9786053336235
Aylin Pira, Çisil Sohodol Kriz Yönetimi İletişim 9789750502743 |
15) |
Öğrenci sunumları
|
|
16) |
Yarıyıl sonu sınavları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanına ilişkin temel kavram, kuram ve yöntemlerini bilir. |
5 |
2) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanının ilişkili olduğu pazarlama, psikoloji, sosyoloji, felsefe, ekonomi gibi sosyal, kültürel ve siyasal alanlar hakkında bilgi sahibidir. |
3 |
3) |
Kurum ve kuruluşların tanıtımları ile ilgili iletişim tekniklerini ve medya stratejilerini bilir. |
3 |
4) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki ulusal ve uluslararası meslek örgütlerinin standartları, etik kodları ve alanla ilgili hukuki düzenlemeler hakkında bilgi sahibidir. |
3 |
5) |
Toplumsal gelişmeler ve hedef kitle davranışlarındaki değişimler hakkında bilgi sahibidir. |
3 |
6) |
İş hayatındaki uygulamalar, kriz yönetim süreçleri, iş sağlığı ve güvenliği konularında bilgi sahibidir. |
4 |
7) |
Geleneksel ve dijital iletişim ortamlarına yönelik yaratıcı ve eleştirel bir yaklaşımla, mesleki etik ilkelere uygun kampanya planlama, oluşturma, sunma ve uygulama becerilerine sahiptir. |
2 |
8) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında, farklı hedef kitle gruplara ve farklı mecralara uygun medya planlaması yapabilir. |
5 |
9) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık faaliyetleri hakkında raporlama yapabilir. |
5 |
10) |
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ve ilişkili olduğu diğer alanlar ile disiplinler arası bilimsel araştırma yapabilir, verileri analiz edebilir, verilere uygun kampanya planlaması yapabilir. |
2 |
11) |
Kurumların iletişim ihtiyaçlarına yönelik orijinal fikirler geliştirebilir, girişimci ve yenilikçi bir yaklaşımla yaratıcı süreçleri yönetebilir. |
5 |
12) |
En az bir yabancı dilde, alanı ile ilgili sözlü ve yazılı etkin iletişim kurabilir. |
1 |
13) |
Bireysel veya ekip üyesi olarak; halkla ilişkiler ve reklamcılık alanı ile ilgili sorunların, konuların, krizlerin yönetilmesi ve çözüme ulaştırılması yetkinliğine sahiptir. |
5 |
14) |
Geleneksel ve dijital medya ortamlarına yönelik marka iletişim stratejisi geliştirebilir. |
3 |
15) |
Geleneksel ve dijital mecralardaki tüketici davranışlarını bilimsel yöntemlerle analiz edebilir ve bu mecralara yönelik değerlendirmeler yapabilir. |
3 |
16) |
Alanında gerçekleştirdiği projelerde; toplumsal gelişmeleri takip ederek, insan hakları, mesleki etik ilkeler, kültürel çeşitlilik, ekonomik dinamikler, çevre sorunları ve kamu yararı gibi konuları gözeterek, toplumsal sorumluluk bilinciyle hareket eder. |
4 |