Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dijitalleşme ve Dijital İşletme |
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi. |
2) |
Dijital Pazarlama Kavramının Tanımı ve Gelişimi |
Özmen,Ş. (2009). E- Ticaret Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi.
|
3) |
Dijital Pazarlama Adımları |
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi
|
4) |
Dijital Pazarlama Faaliyetleri |
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi
|
5) |
Dijital Pazarlama Araçları: Sosyal Medya Pazarlaması |
Özmen,Ş. (2009). E- Ticaret Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi.
|
6) |
Mobil ve E-posta pazarlaması ve stratejileri. |
Özmen,Ş. (2009). E- Ticaret Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi.
|
7) |
Arama Motoru Pazarlaması (SEM) |
Özmen,Ş. (2009). E- Ticaret Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi.
|
8) |
Yarıyıl içi sınavı |
- |
9) |
Dijital Reklamcılık |
The Future of Advertising, Joe Cappo. McGraw Hill, 1st. Edition. F. V. Dyck, Yeni Nesil Reklamcılık, The Kitap, İstanbul, 2014 |
10) |
İçerik Pazarlaması ve Diğer Dijital Pazarlama Araçları |
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi. |
11) |
Mobil pazarlamanın dinamikleri ve eğilimler, Sosyal medya dinamikleri |
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Meta Pazarlama (2024), EAE Yayınları.
|
12) |
Dijital Pazarlamada Yeni Trendler |
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Meta Pazarlama (2024), EAE Yayınları.
|
13) |
Dijital Pazarlama Kampanyalarına İlişkin Örnek Olaylar |
- |
14) |
Öğrenci sunumları |
- |
15) |
Öğrenci sunumları |
- |
16) |
Yarıyıl Sonu Sınavı |
- |
Ders Notları / Kitaplar: |
Özmen,Ş. (2009). E- Ticaret Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi.
The Future of Advertising, Joe Cappo. McGraw Hill, 1st. Edition. F. V. Dyck, Yeni Nesil Reklamcılık, The Kitap, İstanbul, 2014
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Meta Pazarlama (2024), EAE Yayınları. |
Diğer Kaynaklar: |
Özmen,Ş. (2009). E- Ticaret Ağ Ekonomisinde Yeni Ticaret Yolu, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Deniz, R.B. (2001). İşletmeden Tüketiciye İnternette Pazarlama ve Türkiye'deki Boyutları, Beta Yayınları.
Odabaşı.K.(2019) Dijital Pazarlama Stratejileri, Cinius Yayınevi.
The Future of Advertising, Joe Cappo. McGraw Hill, 1st. Edition. F. V. Dyck, Yeni Nesil Reklamcılık, The Kitap, İstanbul, 2014
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Meta Pazarlama (2024), EAE Yayınları. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Radyo ve televizyon alanındaki kuram ve uygulamaları; film türlerini, sinema akımlarını ve kuramlarını bilir. |
|
2) |
Radyo, televizyon ve sinema alanının ilişkili olduğu psikoloji, sosyoloji, felsefe, sanat, ekonomi gibi sosyal, kültürel ve siyasal alanlar hakkında bilgi sahibidir. |
|
3) |
Radyo, televizyon ve sinema alanının; ulusal ve uluslararası tarihsel gelişimini, mesleki etik ilkelerini, alanla ilişkili hukuki düzenlemelerini ve uygulamalarını bilir. |
|
4) |
Görsel-işitsel ortamlardaki medya içeriklerinin analiz süreçleri hakkında bilgi sahibidir. |
|
5) |
Radyo ve televizyon yayıncılığındaki program türlerini bilir. |
|
6) |
Profesyonel iş yaşamındaki uygulamalar, iş sağlığı ve güvenliği konularında bilgi sahibidir. |
|
7) |
Bireysel veya ekip üyesi olarak yapım öncesi, yapım ve yapım sonrası süreçlerde girişimci ve yaratıcı bir bakış açısıyla, etik ilkelere uygun şekilde proje üretme ve uygulama becerisine sahiptir. |
|
8) |
Senaryo yazabilir ve çekim senaryosu hazırlayabilir. |
|
9) |
Uzun veya kısa metrajlı film, reklam ve tanıtım filmi ve belgesel film gibi farklı türlerde üretim yapabilir ve yönetebilir. |
|
10) |
Ses ve görüntü kurgusu yapabilir, görüntü tasarlayabilir. |
|
11) |
Radyo, televizyon ve sinema alanı ile ilişkili diğer alanlarda disiplinlerarası bilimsel araştırmalar yapabilir ve verileri analiz edebilir. |
|
12) |
En az bir yabancı dilde, alanı ile ilgili sözlü ve yazılı etkili iletişim kurabilir. |
|
13) |
Sinema ve televizyon alanlarında görsel tasarım ilkelerini kullanarak görüntü oluşturur. |
|
14) |
Görüntü estetiği, sinematografik anlatım ve kompozisyonun temel ilkelerine uygun şekilde görsel ve işitsel teknik ekipmanları kullanır, medya içerikleri oluşturur. |
|
15) |
Radyo, televizyon ve sinema alanında üretilen ürünlerin insan hakları, kültürel çeşitlilik, çevre sorunları, kamu yararı gibi evrensel ve toplumsal boyuttaki etkileri konusunda bilinçli ve duyarlı şekilde hareket eder. |
|